Nawigacja

Treść strony

Wydział Administracyjno-Gospodarczy

 ul. Poznańska 129/133, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki

wejście A, pierwsze piętro: pokoje numer 111 i 119

oraz drugie piętro: pokój numer 214

telefon +48 22 733 72 71, +48 22 733 72 72,

+48 22 733 72 76, +48 22 733 72 77,

faks +48 22 733 72 71

godziny przyjmowania interesantów: w godzinach pracy Starostwa


Wydział Administracyjno-Gospodarczy realizuje zadania:

  • Z zakresu obsługi administracyjnej:
  1. opracowywanie projektu planu wydatków finansowych związanych z bieżącym utrzymaniem Starostwa;
  2. administrowanie budynkami Starostwa, w tym przygotowywanie umów cywilnoprawnych na dostawę mediów, odbiór odpadów komunalnych oraz udostępnianie powierzchni użytkowych;
  3. realizacja zamówień związanych z zapewnieniem wyposażenia stanowisk pracy w niezbędne urządzenia techniczne, materiały biurowe oraz meble;
  4. prowadzenie spraw związanych z bieżącym zaopatrzeniem Starostwa;
  5. prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych;
  6. nadzorowanie napraw i konserwacji sprzętu, środków trwałych i wyposażenia Starostwa;
  7. zabezpieczenie łączności telefonicznej, faksowej, internetowej i alarmowej w Starostwie;
  8. prowadzenie ksiąg inwentarzowych majątku Starostwa, z wyjątkiem ewidencji gruntów;
  9. gospodarowanie samochodami służbowymi Starostwa;
  10. utrzymanie czystości i porządku w budynku Starostwa oraz w jego otoczeniu;
  11. koordynowanie całością spraw związanych z otwieraniem, zamykaniem i zabezpieczeniem budynku;
  12. realizacja zamówień dotyczących zakupu pieczątek oraz tablic informacyjnych;
  13. prowadzenie rejestru oraz realizacja zamówień dotyczących pieczęci urzędowych;
  14. organizowanie imprez okolicznościowych dla pracowników Starostwa;
  • Z zakresu obsługi informatycznej:
  1. prowadzenie obsługi informatycznej Starostwa;
  2. zapewnianie bezpieczeństwa danych osobowych w systemie informatycznym;
  3. zabezpieczenie systemu informatycznego Starostwa przed nieuprawnionym dostępem;
  4. instalowanie i testowanie oprogramowania użytkowego;
  5. nadzór informatyczny nad elektronicznym obiegiem dokumentów;
  6. konserwacja sprzętu komputerowego;
  7. usuwanie drobnych awarii sprzętu komputerowego;
  8. planowanie i bieżąca realizacja zadań w ramach przedsięwzięć informatycznych Starostwa;
  9. przygotowanie specyfikacji technicznej do przetargów publicznych na zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych;
  • Z zakresu nadzoru i wykonywania zadań wynikających z prawa zamówień publicznych oraz prowadzenie obsługi biurowej komisji ds. zamówień publicznych, w szczególności: 
  1. prowadzenie rejestru udzielanych przez Starostwo zamówień publicznych;
  2.  określanie procedur prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
  3. przygotowywanie (wspólnie z Wydziałami wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania) dokumentacji przetargowej zgodnej z przepisami wynikającymi z ustawy Pzp. Wydziały wnioskujące o przeprowadzenie postępowania są zobowiązane do opracowania załącznika merytorycznego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
  4. przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń (Biuletyn Zamówień Publicznych UZP, Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Biuletyn Informacji Publicznej PWZ, tablica informacyjna Starostwa) o wszczętych i zakończonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
  5. udzielanie wyjaśnień i przygotowywanie (wspólnie z Wydziałami wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania) odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących prowadzonego postępowania przed złożeniem przez Wykonawców ofert, z zachowaniem terminów przewidzianych ustawą Pzp;
  6. wspólnie z Wydziałami wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania dokonywanie oceny złożonych ofert, ich zgodności z ustawą Pzp i SIWZ;
  7. wzywanie Wykonawców do ewentualnych wyjaśnień treści złożonych ofert oraz koniecznych uzupełnień oświadczeń i dokumentów;
  8. sporządzanie protokołów oraz dokumentacji podstawowych czynności związanych z prowadzonymi postępowaniami;
  9. przygotowywanie projektów rozstrzygnięć na złożone przez Wykonawców odwołania oraz występowanie w imieniu Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą;
  10. opracowywanie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Starostwo oraz bieżące ich aktualizowanie;
  • Z zakresu inwestycji i remontów:
  1. uczestnictwa w opracowywaniu wieloletnich programów inwestycyjnych;
  2. przygotowania wymaganej dokumentacji realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;
  3. uczestnictwa w przygotowywaniu materiałów przetargowych dotyczących realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;
  4. organizacja i nadzór remontów bieżących i konserwacji infrastruktury Starostwa;
  5. organizacja nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi;
  6. rozliczania oraz przekazywanie do użytkowania zrealizowanych zadań;
  7. przygotowywania dokumentacji związanej z przeglądami technicznymi budynków Starostwa;
  8. gromadzenia i przechowywania dokumentacji budynków i budowli Starostwa;
  9. prowadzenia książek obiektów budowlanych Starostwa.

Dane dotyczące kierownictwa Wydziału:

 

Ewelina Degowska - Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego

ul. Poznańska 129/133, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki

wejście A, pierwsze piętro, pokój numer 111

telefon +48 22 733 72 77, faks +48 22 733 72 71

telefon kom. +48 668 108 994,

e-mail: edegowska@pwz.pl

 


Dane dotyczące kierownictwa Wydziału:

Ewelina Degowska - Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego

ul. Poznańska 129/133, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki

wejście A, pierwsze piętro, pokój numer 111

telefon +48 22 733 72 77, faks +48 22 733 72 71

telefon kom. +48 668 108 994,

e-mail: edegowska@pwz.pl


Dane dotyczące pracowników Wydziału:

Tadeusz Szewczyk

ul. Poznańska 129/133, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki

wejście A, pierwsze piętro, pokój numer 117

telefon +48 22 733 72 12, faks +48 22 733 72 71

e-mail: zamowienia.publiczne@pwz.pl

Teresa Cieplechowicz

ulica Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki

 pokój 119

telefon +48 22 733 72 70, faks +48 22 733 72 70

e-mail: tcieplechowicz@pwz.pl

Paweł Piotrowski - inspektor

ul. Poznańska 129/133, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki

wejście A, pierwsze piętro, pokój numer 117

telefon +48 22 733 72 71, faks +48 22 733 72 71

telefon kom. +48 600 302 909,

e-mail: ppiotrowski@pwz.pl

Sylwia Kos - podinspektor do spraw środków trwałych

ul. Poznańska 129/133, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki

wejście A, pierwsze piętro, pokój numer 117

telefon +48 22 733 72 71, faks +48 22 733 72 71

e-mail: skos@pwz.pl

Zbigniew Rębiś - informatyk

ul. Poznańska 129/133, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki

wejście A, drugie piętro, pokój numer 214

telefon +48 22 733 72 72, faks +48 22 733 72 71

e-mail: informatyk@pwz.pl

Marcin Kowalski - informatyk

ul. Poznańska 129/133, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki

wejście A, drugie piętro, pokój numer 214

telefon +48 22 733 72 72, faks +48 22 733 72 71

e-mail: informatyk@pwz.pl

[drukuj całą stronę]drukuj całą stronę

Dane teleadresowe

Starostwo Powiatowe w Ożarowie Mazowieckim
ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki
tel. +48 22 733-72-00, fax +48 22 733-72-01 e-mail: kancelaria@pwz.pl

Godziny pracy

Zapraszamy do naszej siedziby w godzinach:
poniedziałek - 9.00-17.00
wtorek - piątek - 8.00-16.00