|
Nawigacja
Treść strony
Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
ulica Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki
budynek B
godziny urzędowania:
poniedziałek 9:00 - 17:00
wtorek - piątek 8:00 - 16:00
Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej realizuje zadania Starosty z zakresu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego na szczeblu powiatowym,
w tym:
- prowadzenie, aktualizację i udostępnianie danych stanowiących obiekty baz danych: geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000, szczegółowych osnów geodezyjnych;
- prowadzenie i aktualizację danych stanowiących obiekty bazy danych ewidencji gruntów i budynków i rejestru cen i wartości nieruchomości;
- udostępnianie standardowych opracowań kartograficznych: mapy zasadniczej i mapy ewidencyjnej;
- gromadzenie i udostępnianie dokumentacji części powiatowej Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego;
- prowadzenie ewidencji materiałów zasobu, rejestru wniosków o udostępnienie materiałów zasobu i rejestru zgłoszeń prac geodezyjnych;
- kompleksową obsługę zgłaszanych prac geodezyjnych;
- obsługę koordynowania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
Dane dotyczące kierownictwa Wydziału:
Anna Jagiełło-Wójcik - Naczelnik Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
ulica Poznańska 133, 05-850 Ożarów Mazowiecki
pierwsze piętro, pokój 106, budynek B
wejście przez sekretariat - przez pokój 105 na pierwszym piętrze
telefon +48 22 733 73 40, faks +48 22 733 73 41
e-mail: awojcik@podgik.pwz.pl
godziny przyjęć interesantów: w godzinach pracy urzędu
|
W ramach Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej funkcjonuje:
Referat Archiwizacji Baz Danych PZGIK
Iwona Regulska - Kierownik Referatu
I piętro, pokój 104, budynek B
telefon +48 22 733 73 62,
faks +48 22 733 73 41
e-mail: iregulska@podgik.pwz.pl
godziny przyjęć interesantów: w godzinach pracy urzędu
Do zakresu działania należy aktualizacja danych stanowiących obiekty bazy danych: geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000, ewidencji gruntów i budynków i rejestru cen i wartości nieruchomości na podstawie wpływających do Starosty dokumentów uzasadniających zmiany tych danych, a także na podstawie aktów normatywnych i danych innych rejestrów publicznych. Zadaniem Referatu jest archiwizacja dokumentów uzasadniających zmiany w bazie ewidencji gruntów i budynków.
|
Marcin Rąbek - Przewodniczący Narady Koordynacyjnej
parter, pokój 10, budynek B
telefon +48 22 733 73 57,
faks +48 22 733 73 41
e-mail: mrabek@podgik.pwz.pl
godziny przyjęć interesantów: w godzinach pracy urzędu
|
autor informacji: Anna Jagiełło-Wójcik data wytworzenia: 2012.01.16 opublikował: Administrator Systemu data publikacji: 2010-12-22 15:37 zmodyfikował: Administrator Systemu ostatnia modyfikacja: 2012-01-16 12:26
drukuj całą stronę
Linki
Zobacz również Linki
Licznik odwiedzin
Jesteś
22936 osobą na tej stronie
Walidator
|
|