|
Nawigacja
Treść strony
Wydział Geodezjiulica Poznańska 133, 05-850 Ożarów Mazowiecki
budynek B
godziny urzędowania:
poniedziałek 9:00 - 17:00
wtorek - piątek 8:00 - 16:00
Wydział Geodezji realizuje czynności z zakresu:
- prowadzenia postępowań administracyjnych dotyczących ewidencji gruntów i budynków, klasyfikacji gleboznawczej gruntów, scalania i wymiany gruntów;
- udostępniania danych i informacji oraz wydawania zaświadczeń dotyczących ewidencji gruntów i rejestru cen oraz wartości nieruchomości;
- przeprowadzanie procedur modernizacji ewidencji gruntów i budynków;
- ochrony znaków geodezyjnych, a także sprawy dotyczące modernizacji szczegółowych osnów geodezyjnych;
- weryfikacji dokumentacji przekazywanej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego po zakończeniu prac geodezyjnych, a także prowadzanie postępowań administracyjnych związanych z odmową przyjęcia materiałów do Zasobu, jak również wydawanie opinii o tych opracowaniach.
Dane dotyczące kierownictwa Wydziału:
Hanna Kołodziejczyk - Świerczewska - Naczelnik Wydziału Geodezji
ulica Poznańska 133, 05-850 Ożarów Mazowiecki
pierwsze piętro, pokój 117, budynek B
telefon +48 22 733 73 40, faks +48 22 733 73 41
e-mail: hkolodziejczyk@podgik.pwz.pl
godziny przyjęć interesantów: w godzinach pracy urzędu
|
W ramach Wydziału Geodezji funkcjonuje:
Referat Postępowań Administracyjnych Referat Postępowań Administracyjnych
Sebastian Janicki – kierownik Referatu
I piętro, pokój 113, budynek B
telefon +48 22 733 73 55, faks +48 22 733 73 41
e-mail: sjanicki@podgik.pwz.pl
godziny przyjęć interesantów: w godzinach pracy urzędu
Do zadań referatu należy prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących ewidencji gruntów i budynków, klasyfikacji gleboznawczej gruntów, scalania i wymiany gruntów, a także udzielanie wyjaśnień dotyczących wpisów w bazie danych ewidencji gruntów i budynków oraz dotyczących innych materiałów zgromadzonych w PZGiK.
| drukuj całą stronę
Linki
Zobacz również Linki
Licznik odwiedzin
Jesteś
26242 osobą na tej stronie
Walidator
|
|