|
Nawigacja
Treść strony
Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Administracji
ul. Poznańska 129/133, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki
wejście A, pierwsze piętro: pokoje numer 111 i 119
oraz drugie piętro: pokój numer 214
telefon +48 22 733 72 71, +48 22 733 72 72,
+48 22 733 72 76, +48 22 733 72 77,
faks +48 22 733 72 71
godziny przyjmowania interesantów: w godzinach pracy Starostwa
Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Administracji realizuje zadania:
- Z zakresu obsługi administracyjnej:
- opracowywanie projektu planu wydatków finansowych związanych z bieżącym utrzymaniem Starostwa;
- administrowanie budynkami Starostwa, w tym przygotowywanie umów cywilnoprawnych na dostawę mediów, odbiór odpadów komunalnych oraz udostępnianie powierzchni użytkowych;
- realizacja zamówień związanych z zapewnieniem wyposażenia stanowisk pracy w niezbędne urządzenia techniczne, materiały biurowe oraz meble;
- prowadzenie spraw związanych z bieżącym zaopatrzeniem Starostwa;
- prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych;
- nadzorowanie napraw i konserwacji sprzętu, środków trwałych i wyposażenia Starostwa;
- zabezpieczenie łączności telefonicznej, faksowej, internetowej i alarmowej w Starostwie;
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych majątku Starostwa, z wyjątkiem ewidencji gruntów;
- gospodarowanie samochodami służbowymi Starostwa;
- utrzymanie czystości i porządku w budynku Starostwa oraz w jego otoczeniu;
- koordynowanie całością spraw związanych z otwieraniem, zamykaniem i zabezpieczeniem budynku;
- realizacja zamówień dotyczących zakupu pieczątek oraz tablic informacyjnych;
- prowadzenie rejestru oraz realizacja zamówień dotyczących pieczęci urzędowych;
- organizowanie imprez okolicznościowych dla pracowników Starostwa;
- Z zakresu obsługi informatycznej:
- prowadzenie obsługi informatycznej Starostwa;
- zapewnianie bezpieczeństwa danych osobowych w systemie informatycznym;
- zabezpieczenie systemu informatycznego Starostwa przed nieuprawnionym dostępem;
- instalowanie i testowanie oprogramowania użytkowego;
- nadzór informatyczny nad elektronicznym obiegiem dokumentów;
- konserwacja sprzętu komputerowego;
- usuwanie drobnych awarii sprzętu komputerowego;
- planowanie i bieżąca realizacja zadań w ramach przedsięwzięć informatycznych Starostwa;
- przygotowanie specyfikacji technicznej do przetargów publicznych na zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych;
- Z zakresu nadzoru i wykonywania zadań wynikających z prawa zamówień publicznych oraz prowadzenie obsługi biurowej komisji ds. zamówień publicznych, w szczególności:
- prowadzenie rejestru udzielanych przez Starostwo zamówień publicznych;
- określanie procedur prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- przygotowywanie (wspólnie z Wydziałami wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania) dokumentacji przetargowej zgodnej z przepisami wynikającymi z ustawy Pzp. Wydziały wnioskujące o przeprowadzenie postępowania są zobowiązane do opracowania załącznika merytorycznego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
- przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń (Biuletyn Zamówień Publicznych UZP, Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Biuletyn Informacji Publicznej PWZ, tablica informacyjna Starostwa) o wszczętych i zakończonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
- udzielanie wyjaśnień i przygotowywanie (wspólnie z Wydziałami wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania) odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących prowadzonego postępowania przed złożeniem przez Wykonawców ofert, z zachowaniem terminów przewidzianych ustawą Pzp;
- wspólnie z Wydziałami wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania dokonywanie oceny złożonych ofert, ich zgodności z ustawą Pzp i SIWZ;
- wzywanie Wykonawców do ewentualnych wyjaśnień treści złożonych ofert oraz koniecznych uzupełnień oświadczeń i dokumentów;
- sporządzanie protokołów oraz dokumentacji podstawowych czynności związanych z prowadzonymi postępowaniami;
- przygotowywanie projektów rozstrzygnięć na złożone przez Wykonawców odwołania oraz występowanie w imieniu Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą;
- opracowywanie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Starostwo oraz bieżące ich aktualizowanie;
- Z zakresu inwestycji i remontów:
- uczestnictwa w opracowywaniu wieloletnich programów inwestycyjnych;
- przygotowania wymaganej dokumentacji realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;
- uczestnictwa w przygotowywaniu materiałów przetargowych dotyczących realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;
- organizacja i nadzór remontów bieżących i konserwacji infrastruktury Starostwa;
- organizacja nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi;
- rozliczania oraz przekazywanie do użytkowania zrealizowanych zadań;
- przygotowywania dokumentacji związanej z przeglądami technicznymi budynków Starostwa;
- gromadzenia i przechowywania dokumentacji budynków i budowli Starostwa;
- prowadzenia książek obiektów budowlanych Starostwa.
Dane dotyczące kierownictwa Wydziału:
|
Ewelina Degowska - Naczelnik Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Administracji
ul. Poznańska 129/133, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki
wejście A, pierwsze piętro, pokój numer 111
telefon +48 22 733 72 77, faks +48 22 733 72 71
e-mail: edegowska@pwz.pl
|
Dane dotyczące kierownictwa Wydziału:
Ewelina Degowska - Naczelnik Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Administracji
ul. Poznańska 129/133, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki
wejście A, pierwsze piętro, pokój numer 111
telefon +48 22 733 72 77, faks +48 22 733 72 71
e-mail: edegowska@pwz.pl
|
Dane dotyczące pracowników Wydziału:
Paweł Piotrowski - inspektor
ul. Poznańska 129/133, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki
wejście A, pierwsze piętro, pokój numer 117
telefon +48 22 733 72 75
telefon kom. +48 600 302 909,
e-mail: ppiotrowski@pwz.pl
| Sylwia Kos - podinspektor do spraw środków trwałych
ul. Poznańska 129/133, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki
wejście A, pierwsze piętro, pokój numer 117
telefon +48 22 733 72 71, faks +48 22 733 72 71
e-mail: skos@pwz.pl
| Teresa Cieplechowicz - Głowny Specjalista ds. Inwestycji
ulica Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki
pokój 119
telefon +48 22 733 72 70, faks +48 22 733 72 70
e-mail: tcieplechowicz@pwz.pl
Paulina Pająk - Inspektor
pokój 119
telefon +48 22 733 72 76
e-mail: ppajak@pwz.pl
Jarosław Szyszkowski - Inspektor
pokój 121
telefon +48 22 733 72 12, faks +48 22 733 72 71
e-mail: zamowienia.publiczne@pwz.pl
| Zbigniew Rębiś - informatyk
ul. Poznańska 129/133, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki
wejście A, drugie piętro, pokój numer 214
telefon +48 22 733 72 72, faks +48 22 733 72 71
e-mail: informatyk@pwz.pl
| Marcin Kowalski - informatyk
ul. Poznańska 129/133, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki
wejście A, drugie piętro, pokój numer 214
telefon +48 22 733 72 74, faks +48 22 733 72 71
e-mail: informatyk@pwz.pl
|
drukuj całą stronę
Linki
Zobacz również Linki
Licznik odwiedzin
Jesteś
7006 osobą na tej stronie
Walidator
|
|