Nawigacja

Treść strony

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich i Promocji

  • autor informacji: Małgorzata Kołpaczyńska
    data wytworzenia: 2019-08-19
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-08-19 16:37

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko Głównego Specjalisty w Wydziale Spraw Obywatelskich i Promocji

  • autor informacji: Małgorzata Kołpaczyńska
    data wytworzenia: 2019-08-19
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-08-19 16:34

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko podinspektora w Zespole Wsparcia Służby Geodezyjnej

  • autor informacji: Małgorzata Kołpaczyńska
    data wytworzenia: 2019-08-19
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-08-19 16:32

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko podinspektor/inspektor w Wydziale Gospodarki Mieniem - Konkurs Nr 2.

  • autor informacji: Małgorzata Kołpaczyńska
    data wytworzenia: 2019-08-02
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-08-05 14:55

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko podinspektor/inspektor w Wydziale Gospodarki Mieniem.

  • autor informacji: Małgorzata Kołpaczyńska
    data wytworzenia: 2019-08-02
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-08-05 14:53

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko podinspektora w Wydziale Księgowości

  • autor informacji: Małgorzata Kołpaczyńska
    data wytworzenia: 2019-07-24
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-07-30 12:30

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko inspektora/głównego specjalizty w Wydziale Architektury i Budownictwa.

  • autor informacji: Barbara Gielo - Ślipek
    data wytworzenia: 2019-07-22
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-07-23 10:19

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. finansowo - księgowych w Domu Pomocy Spełecznej w Sadowej

  • autor informacji: Leszek Chruściński
    data wytworzenia: 2019-07-08
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-07-09 08:24

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko głównego specjalisty w Wydziale Gospodarki Mieniem

  • autor informacji: Barbara Gielo - Ślipek
    data wytworzenia: 2019-07-04
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-07-08 10:23

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko podinspektora w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

  • autor informacji: Małgorzata Kołpaczyńska
    data wytworzenia: 2019-06-24
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-06-28 14:32

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko referenta w Zespole Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych Powiatu Warszawskiego Zachodniego im. Ireny Sendlerowej w Błoniu

  • autor informacji: Monika Świetlicka
    data wytworzenia: 2019-06-19
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-06-26 14:55

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na 2 stanowiska głównego specjalisty/podinspektora/inspektora ds. zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Administracji

  • autor informacji: Barbara Gielo - Ślipek
    data wytworzenia: 2019-06-21
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-06-21 13:19

Informacja o konkursie na stanowisko podinspektor/inspektor ds. zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Administracji

  • autor informacji: Barbara Gielo - Ślipek
    data wytworzenia: 2019-05-30
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-06-03 11:24

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko podinspektora w Wydziale Księgowości

  • autor informacji: Małgorzata Kołpaczyńska
    data wytworzenia: 2019-05-30
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-05-30 15:33

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko podinspektora/inspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa

  • autor informacji: Małgorzata Kołpaczyńska
    data wytworzenia: 2019-05-23
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-05-28 14:37

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko inspektor ds. inwestycji i remontów w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Administracji

  • autor informacji: Barbara Gielo - Ślipek
    data wytworzenia: 2019-04-24
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-04-26 10:10

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko Główny Specjalista / Inspektor kontroli dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej w Wydziale Geodezji

  • autor informacji: Małgorzata Kołpaczyńska
    data wytworzenia: 2019-04-15
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-04-18 10:02
  • zmodyfikował: Justyna Kozaczyk
    ostatnia modyfikacja: 2019-04-18 10:03

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko głównego specjalisty w Wydziale Gospodarki Mieniem

  • autor informacji: Barbara Gielo - Ślipek
    data wytworzenia: 2019-03-22
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-03-22 15:03

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko podinspektor ds. zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Administracji

  • autor informacji: Małgorzata Kołpaczyńska
    data wytworzenia: 2019-02-27
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-03-01 15:51
  • zmodyfikował: Justyna Kozaczyk
    ostatnia modyfikacja: 2019-03-01 15:51

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko referenta w Zespole Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych Powiatu Warszawskiego Zachodniego im. Ireny Sendlerowej w Błoniu

  • autor informacji: Monika Świetlicka
    data wytworzenia: 2019-02-19
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-02-19 15:42

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko referenta w Zespole Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych Powiatu Warszawskiego Zachodniego im. Ireny Sendlerowej w Błoniu

  • autor informacji: Monika Świetlicka
    data wytworzenia: 2019-01-30
  • opublikował: Justyna Kozaczyk
    data publikacji: 2019-01-30 16:09

Dane teleadresowe

Starostwo Powiatowe w Ożarowie Mazowieckim
ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki
tel. +48 22 733-72-00, fax +48 22 733-72-01 e-mail: kancelaria@pwz.pl

Godziny pracy

Zapraszamy do naszej siedziby w godzinach:
poniedziałek - 9.00-17.00
wtorek - piątek - 8.00-16.00