Zgłoszenia niezgodności - sygnalista
Zasady przyjmowania zgłoszeń określone są w dokumencie „Procedura zgłaszania informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego”, opartej na Ustawie z dnia 14 września 2024 r. o ochronie dygnalistów oraz Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2019/1937 z 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Zgłoszenia nalezy dokonać na adres e-mail: sygnalista@pwz.pl
Udzielenie odpowiedzi o przyjęciu lub odrzuceniu przyjęcia zgłoszenia wewnętrznego zwanego; Sygnałem, nastąpi w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania, chyba że osoba dokonująca zgłoszenia nie podała adresu do kontaktu, na który należy przekazać potwierdzenie.
W przypadku niewskazania adresu do kontaktu, komunikacja będzie się odbywała na adres e-mail, z którego dokonano zgłoszenia.
Ponadto informujemy, że:
Dane osobowe Sygnalisty, pozwalające na ustalenie jego tożsamości, nie podlegają przez SPWZ ujawnieniu nieupoważnionym osobom, chyba że za wyraźną zgodą Sygnalisty. Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata i zawiera informacje, które są poufne oraz prawnie chronione.
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w celu prowadzenia korespondencji dotyczącej zgłoszenia Sygnału, a tym samym wypełniania przez administratora zadań wynikających
z przepisów szczególnych określających zakres jego działania jest Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego z siedzibą przy ul. Poznańskiej 129/133 w Ożarowie Mazowieckim.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Kozaczyk, Ewelina Degowskadata wytworzenia: 2021-09-14
- opublikował: Justyna Kozaczykdata publikacji: 2024-11-25 12:52